Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

If you open your mind, the all world will be yours!

#lovemylife

#lovemylife

♥ today's makeup ♥

2015. szeptember 24. - Oneta

Védjegyem a füstös szem. Aki ismer, mindenki tudja, hogy legtöbbször a szememet hagsúlyozom az arcomon. Imádok sminkelni és mikor időm van rá, akkor sok időt töltök vele.

Kedvenc idézetem Marilyn Monroe-tól származik, miszerint ' A smile is the best makeup any girl can wear'. 

Bármilyen jó is a sminked, egy mosoly mindig dob rajta! :) Nézd meg a selfieket, rögtön látni fogod magadon, hogy a mosolygós képeken mennyivel jobb a kisugárzásod.

Sokkal jobban érzem magam és nagyobb az önbizalmam amikor van időm alapos sminkelésre. Nem hiszem, hogy azért jobb a kisugárzásunk mikor sminket viselünk, mert azzal szebbé válunk, hanem inkább az az oka, hogy általa kifejezhetjük magunkat. Ebből a szempontból ugyan olyan ez egy nő számára, mint az öltözködés. Tekinthetünk rá művészetként is, vannak, akik nagyon komoly szinten 'űzik'.

Én nem tudom magam más karakterré festeni, de nagyon szeretek a témában kutatni és bújni a képeket instagramon. A célom a sminkeléssel csak az, hogy kiemeljem amit szeretek és elrejtsem amit kevésbé... azokról a lányokat akik erre azt mondják, hogy a férfiak csalódnak mikor a lányok lemossák a sminket és először látják őket ilyen állapotban, azoknak üzenem, hogy egy, a féfi nem hülye, tisztában van azzal, hogy sminkelve van az arcom és ez a szépített verzió, kettő, általában ugyan ezek a lányok vallják azt is, hogy nem a szépségünk miatt szeretnek belénk, úgy is elhagynak ha megunják a csillogást stb... kissé ellentmondásos nem? Egyébként sajnálom is egy kicsit azt, aki nem tudja, hogy milyen jó alkotni és megtanulni, hogy hogy tudod kiemelni amit szeretsz magadon. Persze tudom, ők elfogadják magukat úgy, ahogy vannak. Ez nagyon jó és szép. Én is. De szeretek játszani a smink cuccaimmal.

Azt is megértem, hogy nem mindenki érdekelt benne, de amikor valaki irigyen néz a csinos lányokra, azon nagyon jókat tudod nevetni. Káröröm? Nem hiszem, csak alapból milyen mást utálni olyasmiért, amit simán meg tudsz csinálni te is, legyen szó csinos alakról, szép ruhákról, vonzó kisugárzásról, vagy makeupról... Menj el te is eddzeni, egyél egészségesen, törődj magaddal stb. Ha csak azt az energiát magadra fordítod amit utálkozásba és irigykedésbe ölsz, akkor máris sokat elértél.

Körülbelül hat éves voltam mikor az első rúzst megkaptam, előtte anyukám sminkjeit használtam, hétvégén megengedte, sőt sokszor 'kifestett' minket a húgommal. :) Imádtuk. Szerencsére később sem korlátozott benne, tudta, hogy számunka ez egyfajta játék. Apa viszont mérges volt ezért, mondván, hogy nem alakul ki magunkról az egészséges önkép és nem leszünk magunkal megelégedve. Tévedett, én smink nélkül is meg tudok jelenni, szoktam is, de amikor tehetem sminkelek.

Szerintem akkor van baj, ha ragaszkodsz a szemceruzádhoz, vagy a szempillaspirálodhoz, vagy ami talán a legnagyobb függőséget okozza a lányok körében: az alapozóhoz. Tudom, hogy erre akkor 'szoknak rá', mikor tizenévesen kipattog a bőr, de amikor még húsz évesen sem lépsz ki nélküle az utcára akkor -szerintem- már baj van. 

Jó a változatosság itt is. Régen én is az előbbi kategóriába tartoztam. Hét évig nem tudtam a fekete szemceruzám nélkül élni.

Na nem azért, mert bármilyen szélsőséges stílusom lett volna, csak azért, mert azt hittem, hogy csak az a menő, ha az alsó szempillasorom is olyan dús, mint a felső.

Mostanában imádom nagyítani a szemem azzal, hogy csak a felső szemhéjamon használok tust és szempillaspirált is.

Régóta használok -zömével- organikus, bio és/vagy natúr kozmetikumokat. 

Nagyon hú vagyok és előre gondolkodom, szeretem fenntartani a szép és egészséges bőrt. Nem csak a látszatát! Rengeteg vizet iszok és minden éjjel hidratálok is. Nem esküszöm egy termékre, hiszem, hogy nem jó, ha hozzászokik a bőr egy fajta krémre. Vannak kedvenceim és azokat váltogatom bizonyos időközönként, de megesik az is, hogy egyik este Biolát használok, másnap már Zayn szérumot. 

Nagy innovátor vagyok, szívesen kipróbálok új termékeket, de nem kenek magamra bármit! Nagyon fontosnak tartom, hogy csak jó minőségű alapanyagokból készült kozmetikumot használjak. Ha nem engedhetem meg magamnak, akkor inkább semmit nem alkalmazok, mintsem olyat, ami nem egyezik meg az elveimmel.

Nem megyek bele részletesen, de az összetevőkről van egy kis tiltólistám, ami az antalvali.hu-ról és a krémmánia.hu-ról szedegettem össze. Mindkét lapon van 'inci' kalkulátor, ajánlom figyelmetekbe!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://happinessisavailable.blog.hu/api/trackback/id/tr817815076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása