Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

If you open your mind, the all world will be yours!

#lovemylife

#lovemylife

#lovemylife bemutatkozó

röviden rólam

2015. szeptember 21. - Oneta

Sziasztok!

Először is egy rövid bemutatkozással kezdeném... 

Egyre csak gyűlnek bennem a mondandók különféle témákban és nem bírtam tovább, így blogot kezdtem. Gondolom mindenki így nyit az elején...

Marketing és reklámügyintézés szakon végeztem és a szakmámban dolgozom.

A legtöbb ember, aki hasonló pályát választ, tanácstalanul áll diplomával a kezében és nem érti, hogy nem tud elhelyezkedni rögtön az egyetem után 'marketingesként'. (Persze szuper fizetéssel!)

Én elmondom -azt, amire szerencsére egyre többen rájönnek mostanában-, hogy ez az álom munka nagyon népszerű és nem olyan nagyon könnyű elhelyezkedni mint ahogyan azt hiszik. (hiszik, például szülők, amilyen az én anyukám is-többek közt)

Kezdjük azzal, hogy a marketing nem szakma, hanem az általános műveltség alapja. Épp olyan fontos, mint az idegen nyelvek oktatása és véleményem szerint mint olyan, tantárgyként kell oktatni középiskolákban és gimnáziumokban csak úgy, mint a nyelvtant, történelmet stb.

Volt szerencsém a 'ködös Albion'-ban élni 3 évig. Ez sok szempontból jót tett nekem és felnyitotta a szemem számos témában... (erről később bővebben írok). Angliában a diákok épp olyan tantárgyként tanulják a business-t, mint mi itthon a matematikát. Szerintem a mai magyar diákok alapjaiban nincsenek tisztában az üzleti és pénzügyi fogalmakkal. Ez nem az ő tájékozatlanságuk miatt van így, annál is inkább a lemaradott oktatási rendszer miatt. A szülők már itthon is többé-kevésbé liberálisan nevelik a gyerekeiket, de az oktatás felépítése bőven elmarad ettől.

Én személy szerint 23 évesen értem el, hogy olyan munkát végezzek, aminek köze van a végzettségemhez. Ide el kellett jutnom, bejártam egy kalandos utat.

Szóval 19 évesen költöztem külföldre. Megérkeztem, mint számos kelet-európai társam (családok, tinik, anyák, egyedülállók és párok...), a tipikus kelet-európai gondolkodásommal. Kaptam hideget-meleget, de a három év után belátom, hogy ez a három év alatt fejlődtem a legtöbbet egész életem során.

A környezetem kicsit sokallja már, hogy olykor-olykor ( de tényleg csak olykor!! ) felemlegetem a kinti gyönyörű életemet. Éppen ezért megosztom veletek, hogy miben is jobb a kinti lét az itthonitól. Ne érts félre! Okkal költöztem vissza Magyarországra. Titkon élvezem a nyugati és a keleti kultúra keveredését, ami valljuk meg, olykor igen vicces. 

Ehhez persze tudni kell, hogy milyen külföldön új életet kezdeni. 

Szívből kívánom mindenkinek, hogy tapasztalják meg! Komolyan úgy gondolom, hogy mindenkinek legalább egy évet kell a határainkon kívül élnie. 

Persze mikor ilyet mondtak nekem anno, hogy 'megismerni új kultúrát', azt gondoltam 'minek nekem új kultúráva? mivel lenne jobb az én életem általa?'. Szerintem így gondolja először mindenki. Majd mikor megtapasztalod, akkor rájössz, hogy mit jelent a 'to be open minded' , vagyis 'nyitott elmével élni'. Kitárulkozik a világ amint új gasztronómiával, divattal, építészeti sajátosságokkal, szófordulatokkal, viccekkel, barátokkal stb. ismerkedsz meg. Ez egy nagyszerű dolog és szívből hálás vagyok, hogy az életem így alakult. Sok-sok tapasztalatot szereztem az évek során! Mindezt igyekszem átadni nektek is!

Írni fogok a táplálkozásról, divatról, edzésről, utazásról, pozitív gondolkodásról és még sok más dolokról.

Fontosnak tartom, hogy amit postolok, az ahhoz a célcsoporthoz jusson el, akinek azonos az érdeklődési köre az enyémmel. 

Nem hiszem, hogy minden tartalom a facebookra, illetve egyéb más közösségi oldalra való, így nem fogok mindent mindenhol megosztani, csak itt a blogomon. 

A divat iránti érdeklődésem is Angliához köthető. Mikor elhagytam Magyarországot, felnyílt a szemem. Rájöttem, hogy a különcség szuper dolog, hogy mindenkinek stílusa van, hogy egyformának lenni 'geek' (gyík). Azóta én sem úgy öltözködöm -méghozzá direkt (hát hihetetlen!)- mint mindenki más a korosztályomban/osztályomban/baráti körömben.

A 'mindenmentes' sütés-főzést pedig kihívásként fűzöm a blogírásba. Új keletű még nálam is, de szerintem nagyon izgalmas, hogy hogyan lehet állati adalékoktól mentesen, sőt! búzaliszt és cukor mentesen főzni.

Egy-két barátnőm átesett a candida-diétán és csak ámultam, hogy milyen erősek lelkileg. (Nekem nem sikerült még egy hétig sem, nem hogy hónapokig!)

Szóval hétről-hétre postolok nektek mindenféle finomat és sok más témában is olvashattok nálam a jövőben.

 

Ennyit rólam, 'röviden'. ;)

Remélem tetszett és olvasod majd a postjaimat.

Jó éjt és minden jót! 

A bejegyzés trackback címe:

https://happinessisavailable.blog.hu/api/trackback/id/tr797807598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása